Praktické odkladiště Malkielových myšlenek
______________________________________________________________________________

Typický blog za hranicí dobrého vkusu

______________________________________________________________________________

Salám alejkum v multikulturním těstíčku

11. ledna 2015 v 20:16 | Malkiel |  Sebrané spisy roztroušeného sklerotika
"Tak nám v Paříži proběhla demonstrace proti terorismu, paní Müllerová". Tímto parafrázovaným Švejkovým proslovem bych chtěl předznamenat svůj názor na tuto demonstraci. Jedna velká šaškárna. Úplně zbytečná demonstrace prakticky o ničem. Že je většina lidí v Evropě proti terorismu, k tomu snad není třeba svolávat milionovou demonstraci. Nebo se snad někdo domníval, že to muslimští teroristé dosud nevěděli, že lidem jejich teroristické činy vadí? "Teď jsme těm hnusným teroristům dali najevo, že nesouhlasíme s tím, aby nás zabíjeli". Podle pofiderních multikulturalistických představ se teď všichni muslimští teroristé zřejmě chytnou za nos a stanou se z nich úplní beránci.


Úplně tragikomicky vyznívala přítomnost představitelů muslimských totalitních států a arabských šejků, kteří skrytě či méně skrytě podporují muslimské teroristy. Kromě toho, že je podporují ekonomicky, tak jim též umožňují provozovat teroristické výcvikové tábory na území svých států. Pozvání těchto lidí je principiálně přirovnatelné k situaci, když si v roce 1938 francouský premiér Daladiér a britský premiér Chamberlain přátelsky potřásali rukou s Adolfem Hitlerem. Aby potom již za necelý rok měli možnost poznat skutečnou pravdu.

Kromě těchto pochybných aspektů byla tato demonstrace do jisté míry také politickým tahem francouzského prezidenta Hollanda za účelem zvýšení jeho popularity, která za dva roky působení v této funkci katastrofálně poklesla. Pan Holland si prostě na současných událostech přihřívá svoji politickou polívčičku.

Nechci tady do podrobna rozebírat příčiny současných teroristických útoků ve Francii. Příčiny jsou notoricky známé.
Hlavní příčinou událostí ve Francii je bezbřehý multikulturalismus, jehož protagonistou je již od padesátých let právě Francie. Teroristi, kteří spáchali tyto atentáty, nepřijeli z Blízkého východu ani z Afriky. Nebyl to žádný importovaný muslimský terorismus. Byl to francouzský muslimský terorismus. Byli to francouzští občané, kteří se ve Francii narodili. Byli to potomci přistěhovalců, které si Francie k sobě v minulých desetiletích natahala. Francie dnes tedy jen sklízí to, co si sama zasela.
To, že se jednalo o muslimské teroristy, v případě Francie působí poněkud pikantně, protože to byla právě Francie, kdo se za poslední desítky let vždy stavěl na stranu nedemokratických a teokratických muslimských států i zrůdných diktatur. Byli to vždy právě francouzští prezidenti, kteří se objímali s diktátory a s teroristy. Počínaje teroristou Arafatem, přes diktátora Kaddáfího, až po samozvaného středoafrického lidožroutského císaře Jeana-Bedela Bokassu, původně praporčíka francouzské koloniální armády.
Taktéž není náhodou, že značné části těchto diktátorů po jejich svržení v rodných zemích Francie umožnila pohodlný politický azyl. Totéž platí i pro Suhu, vdovu po teroristovi Arafatovi, která i s miliony dolarů ukradenými palestinské samosprávě samozřejmě taktéž zdrhla do Francie, aby si mohla v zájmu Palestinců v Paříži nakupovat co nejdražší oblečení, kosmetiku i šperky.

Další příčinou těchto teroristických útoků je samotný islám. Nikoliv islamismus, jak se nám různí apologeti snaží namluvit. Žádný islamismus totiž ve skutečnosti vlastně neexistuje. Existuje pouze důsledné či méně důsledné dodržování Koránu. A právě muslimský terorismus je výsledkem důsledného dodržování Koránu. Cílem islámu je totiž ovládnutí celého světa.
Za jakoukoliv cenu. Nemuslimové mají v budoucnu pouze dvě možnosti. Buď konvertují k islámu a nebo budou zlikvidováni. Tak to stojí v Koránu a každý muslim má za povinnost o to usilovat. Jenže tento fakt nechtějí evropští multikulturalisti slyšet a zavírají před tím oči.
Ve své podstatě je multikulturalista nebezpečnější než muslimský terorista. Zatímco muslimský terorista se jen chová podle svého přesvědčení a je tim snadno čitelný, tak multikulturalista mu otevírá dveře, aby mu to usnadnil a ještě podráží nohy těm, kteří mu v tom chtějí zabránit.
Používání termínů islamista a islamismus, abychom jako odlišili hodné a zlé muslimy, je ideologickou zparchantělinou z dílny tvůrců euroatlantické tzv. "politické korektnosti". Tedy způsobu mluvy, kde se věci nesmějí nazývat pravými jmény. Používání těchto termínů v této podobě nemá oporu ani v politologii, ani v religionistice, ba ani v gramatice. Pokud bychom vycházeli z premisy používání termínů islamismus a islamista, tak bychom museli nutně dojít k závěru, že budhismus je jakýsi násilný směr učení Siddhárthy Gautamy a pravý budhista netouží po ničem jiném, než pobít co nejvíce bezvěrců, rozuměj nebudhistů. Totéž by muselo platit i pro judaismus a katolicismus.

Výše zmiňovaná monstrdemonstrace, kromě toho, že byla velkou šaškárnou, byl též nesmírně pokryteckou akcí. Zabití 17 lidí v Paříži bylo jistě špatným a tragickým skutkem. Ale kdo to ví a koho to zajímá, že jen za posledních 30 dnů muslimové v Asii a v Africe zavraždili okolo čtyř tisíc lidí?
Zrovna v ten samý den, kdy bylo v Paříži muslimskými teroristy zabito 12 lidí, bylo v nigerijské obci Baga muslimskými milicemi Boko Haram zavražděno dva tisíce lidí. Lidí, kteří byli stejně nevinní, jako ti lidé v Paříži. Možná ještě nevinnější, než ti zavraždění novináři, kteří si z muslimů dělali srandu. Ti zavraždění Nigerijci si z nikoho srandu nedělali. Jen prostě nebyli muslimové.
Nikdo to neví, nikoho to nezajímá, protože to není pro média ani pro politiky nijak zajímavé. Proč by se taky novináři trmáceli někam do střední Afriky? Na dvou tisících zabitých afrických vesničanů si žádný evropský politik politické body nenahoní.

Žádná sebevětší demonstrace proti terorismu nemůže muslimské teroristy zastavit. To je práce především pro výzvědné služby a bezpečnostní složky, aby do budoucna co nejvíce eliminovaly nebezpečí podobných útoků. A též je to práce pro evropské politiky, aby se zodpovědně postavili k dosavadní bezbřeze otevřené přistěhovalecké politice. Protože čím více muslimů v Evropě bude, tím více se bude zvyšovat procento potencionálních muslimských teroristů.
Evropa nemá za povinnost přijmout každého obyvatele planety, který je na tom špatně. Není naší vinou, že v tropických zemích, kde může být úroda čtyřikrát do roka, lidé hladoví. Není naší vinou, že v zemích bohatých na suroviny, jako je ropa, zlato a diamanty, jsou bohatí pouze jejich vládcové, zatímco obyvatelstvo je nesmírně chudobné.
Přelidněná Evropa s 750 miliony obyvatel a s průměrnou 12 procentní nezaměstnaností si nemůže dovolit dělat charitu šesti miliardám chudých lidí po celém světě. Vedoucí politici evropských států by měli mít zodpovědnost především k obyvatelům vlastních států, z jejichž vůle byli zvoleni.
Současní uprchlíci ze Sýrie by měli najít útočiště především v arabských a muslimských zemích. Muslimské země mají jednu miliardu a třista milionů obyvatel. Arabské země mají osm set milionů obyvatel. Tam by se ty tři miliony syrských uprchlíků pohodlně vešly. A navíc by tam byli mezi svými. Mezi lidmi stejné národnosti, stejného jazyka nebo stejné víry. Vyjímku bych udělal pouze u těch několika málo syrských křesťanů.

Na závěr bych chtěl uvést takový jednoznačný ukazatel pracovitosti a schopností národů, v souvislosti s jejich náboženstvím a kulturním prostředím, podílet se na vlastním i světovém pokroku. Takovým ukazatelem je umístění výrobních či montážních závodů euroatlantických koncernů. Zejména automobilek.

celá Afrika = 0
arabský svět = 0
islámský svět Blízký východ = 0
islámský svět Střední východ = 0
islámský svět Jihovýchodní Asie = téměř nula
neislámské státy Jihovýchodní Asie = fabrik jako naseto
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Kocourek Kocourek | 11. ledna 2015 v 21:06 | Reagovat

Pěkně napsané. Škoda, že není smailík "palec nahoru".

2 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 11. ledna 2015 v 21:15 | Reagovat

[1]: Žádná gramatická chyba nebyla nalezena? ;-)  :D

3 nar.soc. nar.soc. | 11. ledna 2015 v 21:51 | Reagovat

Francouzský problém si musí řešit především Francie. Jest-li zvolila demonstraci je to zase jen její rozhodnutí. Přizváním reprezentace z jiných států došlo k nějakému názorovému propojení. Co to přinese je otázka? Ovšem spoléhat po létech uvolnění dnes jen na represi, není také nijak účinné řešení. :-D

4 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 11. ledna 2015 v 22:13 | Reagovat

[3]: Já jim to rozhodnutí taky neberu. Jen to hodnotím. Je to jen šaškárna. A bublina, která splaskne. Nevěřím tomu, že si přiblblí evropští politici z této události vezmou podobné ponaučení, jako si jej vzali Američani po útoku na WTC.
Nikdo tady nemluví o nějaké plošné represi. Ale o cílené represi vůči extremistům určitě ano. Není možné, aby imámové v mešitách evropských měst hlásali násilí proti obyvatelstvu hostitelských zemí. Není možné, aby se islámský extrémista, který má kvůli trestné činnosti zakázaný pobyt v jedné zemi EU, schovával na britských ostrovech a dál hlásal výzvy k násilí. Není možné, aby muslimové v západoevropských zemích pochodovali po ulicích s transparenty "Vypadněte z Evropy nebo vás zabijeme", "Evropa je muslimská, vy tady nemáte co dělat" nebo "Evropský chalifát je náš cíl" a policie jim ještě dělala ochranu.

5 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 11. ledna 2015 v 22:15 | Reagovat

[3]: Apropó, vzhledem k tomu, že existuje Schengenský prostor, tak to není jen problém Francie. ;-)

6 Čerf Čerf | E-mail | Web | 11. ledna 2015 v 22:24 | Reagovat

Demonstrace jednoty je francouzská metoda, jak se k podobným problémům postavit; není to v historii zdaleka poprvé. Sice moc nefunguje, ale Francouzi jsou s ní spokojeni, tak proč jim to rozmlouvat.

7 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 11. ledna 2015 v 22:44 | Reagovat

[6]: Ano, jednota určitě patří k základním francouzským rysům. Kdysi třeba jednotně a hromadně páchali gilotinové masakry z větší části na nevinných spoluobčanech. Nebo před pár desítkami let početně silnější a lépe vyzbrojená francouzská armáda jednotně prchala před německou armádou. ;-)

8 Čerf Čerf | E-mail | Web | 11. ledna 2015 v 22:51 | Reagovat

[7]: Myslím, že jak v popravách nevinných, tak v armádní udatnosti máme taky nějaké to máslo na hlavě ;-)

9 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 11. ledna 2015 v 23:49 | Reagovat

[8]: No, neznám jiný národ, který by se mohl ve své historii pochlubit obdobím, které je oficiálně nazýváno La Terreur, neboli Hrůzovláda.
Ve většině západoevropských zemí žádné krvavé revoluce neproběhly, dodnes mají své krále nebo královny a přesto jsou na tom většinou lépe než Francouzi.
Taky se nemohu upamatovat, že by u nás bylo popraveno několik set tisíc lidí, tak jako ve Francii během mnoha jejich revolucí. Přesné údaje nejsou buď známy, nebo se důsledně tají, aby měli být Frantíci na co hrdí. Protože který národ by byl ochoten chlubit se potoky prolité nevinné krve? Navíc vystupující pod poněkud lživým heslem Volnost, rovnost bratrství.
S tou bojovou statečností je to trochu sporné. Když byla v roce 1938 vyhlášena mobilizace, tak byli vojáci plni odhodlání bojovat. Leč bylo rozhodnuto o nás bez nás a navíc by bylo naprosté šílenství se postavit ohromné přesile technicky lépe vyzbrojené a vycvičené německé armádě.
Ostatně velikostí srovnatelné národy jako Rakušáci, Holanďani, Dánové či Belgičani taky nebojovali.
Na druhou stranu ale naše jednotky potom v zahraničních armádách zase bojovaly jako lvi. ;-)

10 Čerf Čerf | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 0:22 | Reagovat

No jo, někdy tzv. malé české poměry mají něco do sebe, popravených u nás bylo naštěstí o dost míň. Malá česká hrůzovláda...

11 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 0:54 | Reagovat

[10]: Aniž bych chtěl nějak dělat advokáta bolševikovi, tak těch 240 popravených politických vězňů za 40 let bolševického režimu se ve světle francouzské hrůzovlády myslím vůbec nedá označovat za nějakou hrůzovládu. Ani malou českou. Nemluvě o tom, že část z těch popravených byli bolševici, kteří byli semleti v rámci principu známého právě z Francie a který je znám pod heslem "revoluce požírá své vlastní děti".
České země vůbec měly historicky štěstí, že se jim různé hrůzovlády, masakry a genocidy poměrně vyhýbaly. Vlastně asi největší hrůzovládu si Češi způsobili sami v podobě husitského hnutí(běsnění), které je dodnes z nepochopitelných důvodů neoprávněně glorifikováno. Takže pokud bychm měli hovořit o nějaké "malé české hrůzovládě", tak by to spíš příslušelo právě husitskému období. ;-)

12 Čerf Čerf | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 1:11 | Reagovat

[11]: No, jednak nepovažuji za období malé české hrůzovlády zdaleka celých 40 let a taky je třeba říct, že popravy v té době nebyly to hlavní. A možná to vnímám trochu citlivěji, protože jeden z těch 240 je z mé rodiny. Ale s tím husitským obdobím vřele souhlasím. A dostáváme se tím oklikou zpět k "islamistům", protože radikální husité s nimi měli pozoruhodně mnoho společného.

13 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 3:09 | Reagovat

Myslím, že podobné demonštrácie sú nevyhnutne nutné. Ich účelom je a musí naďalej zostať možnosť vyjadrenia svojich problémov. Kde a ako ináč vy moho súdruh Porušenko upozorniť na tisíce mrtvých v jeho Ukrajine?

14 VendyW VendyW | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 8:23 | Reagovat

[9]: Dočetla jsem teď knihy o Marie Antoinettě. A v tom co se tam dělo, jak se lidé chovali a jak se hlavně nechali zblbnout pár samozvanými "osvícenými" křiklouny jsem viděla dost velkou paralelu v tom co se dnes děje s co dělá Islámský stát. Je tu hodně velký důvod k obavám když je každý čtvrtý obyvatel zeměkoule muslim. Manžel tuhle prohodil jaký je rozdíl mezi radikálním a umírněným vyznavačem islámu. Ten radikál kalašnikov už má, ten umírněný na něj teprve šetří. Dost hořký vtip, ale obávám se aby jednou jako vtip nepřestal platit a nestal se skutečností.

15 nar.soc. nar.soc. | 12. ledna 2015 v 9:16 | Reagovat

[9]:

Jednostranné soudy nic neřeší. Jest-liže vznikla Francouzská revoluce, kde měli vzít "revolucionáři" vhodné způsoby? Nebyla to královská moc ( v Rakousku i jinde také ), která používala proti odpůrcům armádu? Viděl jste nějakého zupáka, aby si komplikoval život nějakými právy? Má pušku a definitivní moc. Takové vzory se přebírají lehce.
Že je heslo, Rovnost, Volnost, Bratrství falešné? Možná jen nedorostla doba, pro jeho uskutečnění!
Dříve celá staletí platilo Bůh, Král a Pořádek ( robota). Zkuste, to vzkřísit, argumentujete obsažně ( tedy  směsně až gulášově ).

16 nar.soc. nar.soc. | 12. ledna 2015 v 11:27 | Reagovat

[11]:

Husitství bylo mnohovrstevné hnutí. Jen ignorant ( poslanec Benda 1998) a feudál ( Schwarzenberg 1848) je může odsoudit, jako hnutí vražedné lůzy.
Bylo to významné utkání národa s katolickou církví o její postulát " papež sází císaře a krále k zabezpečení boží vůle". Ve skutečnosti šlo vždy o zvůli, jak církve tak i královské moci. Významným výsledkem husitství byl český zemský sněm r. 1421 v Čáslavi. Byl po prvé sněmem sesazen král ( Zikmund Lucemburský) a nastolena zemská vláda ze zástupců panstva, zemanstva a královských měst = nevídaný pokrok. Husitská víra a církev, byla pod kontrolou zemské vlády. Tuto změnu nevydýchali katolíci ani do r. 1918. Katoličtí preláti uznávající především Řím, vzdorovali až do r. 1928. I potom se vymezovali vůči pozemkové reformě. Dnes blbečkové typu Benda, Kalousek, Schwarzenberg s kohortou dalších a jednoho kriminálníka prosadili právní revizi splácenou opět z národních zdrojů.
Takže bojovníci proti husitům, vysypte peněženky přednostně, to jste chtěli? Posílit církev řízenou z Vatikánu! To je podle dnešního chápání, ovšem zrada státu. :-D

17 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 12:54 | Reagovat

[12]: Ano, radikálové všech možných směrů mají vždy mnoho společného. Především je to jejich vlastní patologická nespokojenost se sebou samými, což potom projektujína venek a hledají pro svoji nespokojenost vnější příčiny. Proto můžeme mluvit třeba i o radikálních vegetariánech, radikálních ekologistech, radikálních antikuřácích či radikálních antipejskařích. V jádru by se dalo říci, že jsou to vlastně takoví radikální antilidé. ;-)

[13]: Z mého pohledu měla ta včerejší monstrakce asi tak stejný význam, jako pochod homosexuálů nebo oslava vítězství oblíbeného fotbalového týmu. Lidé si udělali happening, pobavili se a dneska se jede dál, černým močálem okolo šedých skal. ;-)

[14]: Když se dostane k moci lůza, tak to prakticky vždy dopadá špatně. Paralel k tomu můžeme najít v historii habaděj.
To s tím umírněným muslimem je trefné. :D
Já znám něco podobného s Palestinci. Umírněný Palestinec je Palestinec, kterému došly náboje a je obklíčen izraelskými vojáky. ;-)  :D

[15]: Heslo "Volnost, rovnost, bratrství" nikdy nemůže u lidí fungovat, protože to odporuje jejich lidské živočišné podstatě. Nefunguje to v žádné živočišné komunitě. Ba ani v rostlinné komunitě. V praxi to může fungovat nanejvýš u neživých materiálů. ;-)
Apropó, pod heslem "Volnost, rovnost, bratrství" Francouzi zcela nepokrytě vysávali a mnohdy i masakrovali domorodé obyvatelstvo jimi uchvácených kolonií. Navíc stále pod tímto heslem zůstává Francie jedinou zemí na světě, která si i nadále zachovává své koloniální panství, byť již v mnohem menším rozměru.
V názorech na husitství se asi těžko shodneme.
Jen bych si dovolil připomenul, že naše země, která za předešlé období Karla IV. nabyla značného ekonomického i kulturního rozmachu a mezinárodního věhlasu, se díky tomu husitskému "nevídanému pokroku" stala obětí partikulárních zájmů různých skupin a ve všech ukazatelích padla úplně na dno. A to prakticky na sto let. Taktéž považuji za velkou chybu, že nebylo husity umožněno ujmout se vlády Zikmundovi Lucemburskému, který je zahraničními historiky dodnes považován za významného panovníka evropského rozměru. Místo toho následovalo období volených králů, vesměs zoufalého charakteru a zoufalých dopadů na českou zem. Snad jen s čestnou vyjímkou v podobě Jiřího Poděbradského.
Teprve období, které fabulátor a falzifikátor Jirásek nazývá Dobou temna, tedy období, kdy se řízení naší země pevně uchopili Habsburgové, znamenalo odražení ode dna a postupný rozkvět. Kterýžto rozkvět způsobil, že v okamžiku rozpadu Habsburské říše byly země Koruny české ekonomicky nejvýznamější částí celého soustátí, neboť 70% veškerérého průmyslu bylo soustředěno právě zde. Tolik hovoří fakta. ;-)

18 nar.soc. nar.soc. | 12. ledna 2015 v 13:42 | Reagovat

[17]:

15 Nesmíte ohýbat fakta. Tak se
rovnoprávná debata nevede.
"Nefunguje to v žádné živočišné komunitě", je omyl.
Mrkněte na mraveniště, včelstvo, stádní živočichy. Stádní chování je u lidí v podstatě prioritní a cílené. Co je stát? Právní forma stáda, kde si každý může snít o individualismu! Co je člověk? V podstatě jen oblečený dobytek ( jedinec stáda).

Jiným faktem je, že protestantské země se po konzolidaci staly nositeli pokroku na rozdíl od habsburských "z boží vůle zaostalých o 50 - 100let ". :-D

19 nar.soc. nar.soc. | 12. ledna 2015 v 13:48 | Reagovat

Charakter Jiřího z Poděbrad formoval také husitismus a to katolická církev taky dodnes nevydýchala. Jeho projekt
"bratrství" monarchů bez papeže předešel svoji dobu o mnoho století. Teprve "osvícenství" v tomto směru začalo uvažovat a dopracovalo se k Francouzské revoluci. :-D

20 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 14:24 | Reagovat

[18]: Tak s těmi mravenci jste hodně ulítnul. :-D Právě u mravenců existuje přísná hierarchie nadřízenosti a podřízenosti. A už vůbec se nedá u mravenců hovořit o nějakém bratříčkování. Mravenci totiž patří k nejagresivnějším živočišným druhům a jejich život je prakticky neustálý boj proti jiným mravenčím koloniím a boj o cizí mravenčí teritoria.
Při hodnocení živočišného druhu nesmíte vycházet s knížek Ondřeje Sekory. ;-)  :D
Srovnávat západoevropské země s poměrně kultivovaným obyvatelstvem a Habsburskou monarchii je poněkud nefér. Pokud byla Habsburská říše jen o 50-100 let za oněmi západoevropskými zeměmi, tak je to vlastně ohromný pokrok. Při ustavování Habsburského soustátí se totiž jeho součástí staly i nesmírně zaostalé balkánské a východoevropské oblasti, které původně byly 500 let za západní Evropou. ;-)
Apropó, počítáte Francii taky za nositelku pokroku, nebo ne? Já jen, že je to katolická země. ;-)

21 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 14:44 | Reagovat

[19]: Já dost dobře nechápu, proč každá diskuze s vámi se musí odvíjet o katolické církvi. Já sice katolík nejsem, tudíž nemám nějaké osobní důvody ji hájit. Ale při všech svých výhradách vůči katolické církvi musím uznat, že tato církev udělala i mnoho dobrého. Třeba na poli vzdělanosti a kultury. Bez katolické církve by například nevzniklo ohromné množství dnes tak obdivovaných architektonických děl a uměleckých skvostů.

22 nar.soc. nar.soc. | 12. ledna 2015 v 17:05 | Reagovat

[21]:

Nechápavost je pohodlná vlastnost.
Katolická církev je nejstarší a největší mocensko-výdělečný podnik, který s dokonalým marketinkem obchoduje s něčím, co nikdo nikdy neviděl a stanovuje si libovolné ceny. Jest-li udělala něco dobrého, tak to nebylo nikdy k vlastní škodě. Množství skvostů "nahospodařených" vyssátím ekonomiky zde zůstává v troskách po rozkradení k novému vyssávání na údržbu a "rozvoj". Stačí mrknout na 5,5m dlouhé audiny biskupů.

Francie se zmohla před mnoha lety alespoň na oddělení církve od státu.  Tuto potřebu zde také mnozí nechápou. :-D

23 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 12. ledna 2015 v 22:23 | Reagovat

[22]: Se začínám obávat, že kdybych zavedl téma hovoru třeba na pečivo, tak si následně přečtu váš rozsáhlý elaborát o negativním působení katolické církve na zakřivení rohlíků. :-D  :-D

24 Kontrastní bratr Kontrastní bratr | Web | 13. ledna 2015 v 10:33 | Reagovat

Při zdejší náboženské debatě, se mi vybavila vzpomínka cca 40 let stará.
Stojíme s mým bratrem Malkielem v Praze v Ječné ulici, je 23 hodin, děsná kosa a čekáme na poslední autobus č.155. Předposlední spoj vynechal, jak tenkrát bývalo zvykem. Podupáváme na stanici před průjezdem nad kostelem Sv.Ignáce. V tom se otevřou vrata a ven téměř nehlučně vyjedou dva bílé luxusní Mercedesy v každém po dvou bělostně oděných církevních hodnostářů. Toporně, zmrzle jim uhybáme na chodníku, jedna bílá postava na nás blahosklonně pokývá a pak již jen mizí dál šířit víru. V tom momentě jsme měli k náboženství veskrze záporný vztah :-D

25 Kontrastní bratr Kontrastní bratr | 13. ledna 2015 v 10:36 | Reagovat

Ještě jeden vtip, co není vtip :-D

Optimista se učí čínsky,
pesimista arabsky a realista střílet.

26 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 13. ledna 2015 v 10:41 | Reagovat

[24]: No vidíš, jak ukázal svůj kladný vztah k prostému obyvatelstvu. ;-) Kdyby tam jel ministr, ať už tehdejší bolševický, tak dnešní demokratický, tak by si nás ani nevšimnul. Toho dnešního bychom skrz zatemněná okna vlastně ani nemohli vidět, tudíž by mohl na nás klidně i vystrkovat prdel.:-D

27 nar.soc. nar.soc. | 13. ledna 2015 v 11:14 | Reagovat

[23]:

Jste zde pánem a máte plné právo psát úvodní téma v jakékoli podobě ( i shrnuti všeho na jednu hromadu ). Zdá se, že odezíráte z Hradu a nesouhlasné komentáře prohlásíte za cokoli ( což je nová filozofie).
Je mi líto, že potřebujete pro svůj úspěch zašlapávat jiné názory. Člověk se stále učí a zklamání je prý nejlepší učitel. Ahoj.

28 Van Vendy Van Vendy | Web | 13. ledna 2015 v 19:42 | Reagovat

[14]: Já zase četla loni Josefa Balsama, celý komplet a docela mě zaujalo to zednářské pozadí, dnes se s touto myšlenkou hodně koketuje a vlastně tam bylo nejednou naznačeno, že celá revoluce by brzy zhasla, kdyby ji neustále pár vybraných expertů nepřiživovalo. Vím, že jde o románovou ságu, ale historické pozadí bylo velmi věrohodné.
K demonstraci v Paříži se nevyjádřím, protože jsem ji neviděla, ale souhlasím s tím, že demonstrace je málo. Jedině represe nebo postupné vyhoštění pro každého, kdo nabádá k násilí. V praxi možná těžko uskutečnitelné, ale možné to je. Nejsmutnější fakt je, že se jedná vlastně o rodáky, nikoliv o přistěhovalce. Tak nevím, že by dětičky byly uneseny vzpomínkami rodičů? Poturčenci horší turka? :-?

29 Janinka Janinka | E-mail | Web | 13. ledna 2015 v 20:27 | Reagovat

Náročnej článek. A ještě náročnější komentáře.

30 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 0:15 | Reagovat

[28]: Je pravdou, že zednáři se za přičinili o nejednu revoluci. Například tzv.americká revoluce a vznik Spojených států amerických byly prakticky kompletně jejich dílem.
Problém těch přistěhovalců je v tom, že jejich rodiče či prarodiče, kteří dostali možnost se přistěhovat do Evropy, byli skromní a opravdu vděční těm hostitelským zemím. Jenže ti smradi zpovykaní, kteří už se tady narodili, žádnou vděčnost necítí, protože to berou jako samozřejmost. Navíc přejali část evropské mentality a zvyků, ale řádně to opepřili svojí národní mentalitou.
Nutno ovšem přiznat, že chyba není na jejich straně. Chyba je na straně těch, kteří tuto situaci způsobili. Tedy vlády, úředníci a pomatení multikulturalisti těch zemí, které si tam ty gastarbeitry natahali.
Když to řeknu natvrdo, tak i když nastěhuješ opici do psí boudy, tak se z ní pes nikdy nestane. ;-)

31 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 0:16 | Reagovat

[29]: Ona je ta situace s tím muslimským terorismem docela vážná. Takže i proto vážný článek. ;-)

32 mengano mengano | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 9:15 | Reagovat

S tvými myšlenkovými pochody zcela souzním ;-)

V komentářích se nám to malinko posunulo, ale což. Mne doslova vytáčí, že se Evropa ve svém opravdu debilním fanatickém prosazování multikulti blbnutí a politické superkorektnosti dostala do fáze, kdy jakýkoliv projev nesouhlasu s oficiální EU linií se nazývá xenofobií, rasismem a extremismem. Viz např.hnutí PEGIDA. Ve Švédsku je to dokonce trestný čin.

Pokud se levicoví sluníčkoví blouznivci nevzpamatují, řítíme se do pekel.

33 VendyW VendyW | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 9:50 | Reagovat

[28]: Balsama mám taky a bylo toprvní co jsem o Francouzské evoluci četla. Něco hodně zkreslené, něco docela pravdivé. Tohle byla beletrie ovšem postavená na přísných historických datech a událostech a letech zkoumání a probírání archívů, překladů korespondence M.A. a matkou císařovnou a později i bratry císaři. Skvělá ukázka toho jak rodiny v zájmu zachování klidu ve svých zemích dokonale potopí jednoho ze svých sourozenců. A onen výrok o tom že pokud Pařížané nemají na chleba ať jedí tedy koláče, přisuzovaný M.A. pronesla její předchůdkyně manželka Ludvíka XV. Marie Lescynská.

34 VendyW VendyW | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 9:59 | Reagovat

Ou,ou,ou ..... jak se tu rozběhla ona "náboženská" agitka, začaly se mi ježit chlupy vzteky. Církve jsou to největší zlo které se v dějinách vyskytlo. Povětšina masakrování po celém světě se děla a děje ve jménu nějakých silně pomýlených náboženských ideí. Nevidím nic dobrého a spravedlivého na řádění husitů naopak, spíš to bylo ono stádní myšlení a stádní "odvaha" kterou se vyznačují zbabělci kteří sami za sebe nic neudělají, nemají názor ale ve stádě jsou najednou odvážní a přejímají každé dogma které je jim naservírováno a v jeho jméně vraždí neviné. Ale to nejsou jen husit=é, to jsou právě i ty všichni židovští, palestinští, muslimští  a jiní radikálové kteří ve jménu jejich bohů vraždí a ničí kulturní klenoty a hodnoty nevyčíslitelných cen. Ano dá se polemizovat že mnoho jiných krásných památek díky církvi vzniklo ale zase jen z naduté touhy ukázat jak je církev mocná. Ono prvotní nadšení třeba zrovna Karla IV opravdu zbožného krále a císaře který raději volil politiku sňatkovou než ozbrojené výboje bylo opravdu výjimkou. Pro mne jsou a budou církve a náboženství jen falší a zlem.....

35 mengano mengano | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 11:58 | Reagovat

[Smazaný komentář] Odkaz bohužel vede do nikam :-)

Jo, je to tak. Omlouvat sadistického vraha krušným dětstvím není ta správná cesta. Když se to vezme kolem a dokola, tak Francie si může tak trochu sama za to, co se tam děje. Nepřipadá mi, že jsou tamní politici ochotni si přiznat, že teroristické útoky (a není jich zase tak málo) tam u nich páchají muslimští teroristi a nikoliv dušeně vyšinuté oběti prostředí a výchovy. A frantíci v tom nejsou sami, madam Merkel taky docela solidně multikulturně blábolí :-)

36 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 12:01 | Reagovat

[32]: Problém je též v tom, že euroatlantická civilizace vyloučila ze svého myšlení existenci zla jako takového. Prostě zrušila kategorii zlých lidí a jejich zlých skutků. V rámci svých psychologických a humanistických postulátů potom všechny lidi, kteří spáchají špatný skutek, považuje za vykořeněné, frustrované, duševně nemocné, za lidi se špatným dětstvím, popřípadě že se tak narodili, protože se to vlivem různých okolností u nich vyvinulo v prenatálním věku. Vlastně to jsou chudáčci, kteří za své skutky nemůžou.
Kdybychom podobný princip použili třeba u Hitlera, tak bychom nakonec též zjistili, že on vlastně za nic nemohl, protože měl na jedné straně rozmazlující matku a na druhé straně přísného otce, který byl celník, v důsledku čehož se jejich rodina často stěhovala. Malý Adolfek byl vlastně jen takový vykořeněný a frustrovaný.
http://malkiel.blog.cz/galerie/kravinky#100108997  ;

[34]: Já si myslím, že není nutné rozebírat, z jakých pohnutek to či ono umělecké dílo vzniklo. Nebo vůbec jakékoliv dílo. Vadí snad někomu při rozsvěcení žárovky, že byl Edison megaloman? Nebo že Einstein byl sociopat?
Dále bych já osobně nekladl rovnítko mezi církve a náboženství. Církve jsou jen obyčejnými světskými politicko-socio-ekonomickými institucemi, zatímco náboženství je víra v cosi vyššího, nadpřirozeného, v nějakého Boha, či více bohů, která nemusí mít vůbec nic společného s církvemi.

37 mengano mengano | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 12:02 | Reagovat

sakra, kam zmizel tvůj komentář? Nebo se mi zbláznil prohlížeč.

38 mengano mengano | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 12:03 | Reagovat

Aha, už se zase objevil... no to je binec.

[35]: Odkaz bohužel vede do nikam :-)

Jo, je to tak. Omlouvat sadistického vraha krušným dětstvím není ta správná cesta. Když se to vezme kolem a dokola, tak Francie si může tak trochu sama za to, co se tam děje. Nepřipadá mi, že jsou tamní politici ochotni si přiznat, že teroristické útoky (a není jich zase tak málo) tam u nich páchají muslimští teroristi a nikoliv dušeně vyšinuté oběti prostředí a výchovy. A frantíci v tom nejsou sami, madam Merkel taky docela solidně multikulturně blábolí :-)

39 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 12:04 | Reagovat

[37]: Já jsem ho smazal a znovu obnovil, protože jsem měnil špatně napsaný odkaz v komentáři. Ale jak tak koukám, tak se ten odkaz špatně zobrazuje.

40 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 12:13 | Reagovat

[38]: Evropa je nepoučitelná a každého, kdo chce věci nazývat pravými jmény, tak se okamžitě snaží ukřičet. Já jsem v pátek odpoledne sledoval studio ČT 24, kde se aktuálně vyjadřovali k právě probíhajícím událostem v Paříži. A byl tam kromě jiných také egyptský novinář, muslim, který tam argumentoval a předkládal písemné důkazy z učebnic o tom, co se učí v egyptských školách. Jak je tam učí k nenávisti k bezvěrcům a k západní kultuře. A prosil, aby redakce ty písemné důkazy zveřejnila na obrazovce. Ty písemné důkazy však odmítli zveřejnit, že to prý technicky není možné. Navíc mu moderátorka neustále skákala do řeči a odebírala slovo, zatímco multikulturalisty nechala vyžvanit až do omrzení.

41 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 14. ledna 2015 v 12:15 | Reagovat

[38]: Ten odkaz by teď už měl vést do mé galerie Kravinky, kde je hned jako první obrázek s Hitlerem.

42 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 22. ledna 2015 v 18:04 | Reagovat

Udělám malou odbočku. Mám syna na vojenské vysoké škole. pokaždé, když je někde nějaký takový "konflikt" se ptám sama sebe: co když se jednou stane u nás a on bude jeden z těch, kdo budou muset zasahovat...
proč vlastně existuje násilí????

43 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 22. ledna 2015 v 22:12 | Reagovat

[42]: Podle demografického vývoje původní evropské populace a neustálého přísunu přistěhovalců, zejména z muslimských zemí, je více než pravděpodobné, že dříve nebo později dojde k něčemu podobnému i u nás. Zejména díky tomu, že evropští multikulti hujeři na tom intenzívně pracujou. Tobě nezbývá než doufat, že v té době bude tvůj syn už generál a bude sedět někde v kanceláři.
Naší výhodou je, že je tato země dosud poměrně chudá, tudíž jí ti údajně chudí a vykořisťovaní přistěhovalci opovrhují.
Paradoxem je, že ti "chudí" přistěhovalci ve skutečnosti vůbec nejsou chudí, neboť si mohou dovolit zaplatit desítky tisíc dolarů převaděčům a pašerákům lidí. Ti opravdu chudí a vykořisťovaní sedí doma ve svých zemích na zadku, protože si přestěhování do jiných zemí prostě nemohou ekonomicky dovolit.
Násilí existuje zejména proto, že je člověku vlastní. ;-)

44 Van Vendy Van Vendy | Web | 24. ledna 2015 v 12:10 | Reagovat

[36]: Zajímavá myšlenka, vyloučení existence zla jako takového. A vlastně je pravdivá, opravdu všichni za vším hledají pozadí, nebohé dětství nebohého sériového vraha, obhájci, soudci i porota se rozplývají nad krušným dětstvím nebohého sériového vraha, a nikdo jaksi nebere v potaz utrpení vražděných obětí, které měly tu smůlu, že si je sériový vrah vybral.
Jako, jo, je mi líto, jestli byl nebohý sériový nebo vůbec nějaký vrah v dětství týraný či frustrovaný, ale ani tohle není důvod proto, aby vraždil. Své frustrace si může vybít jiným způsobem, třeba mlácením do kamene.
K islámskému fantatismu - v poslední době se mi skýtá k vidění několik videí a to mě opravdu mrazí, z těch řečí, z toho přesvědčení, z těch argumentů. Doba temna jak vyšitá. Mám dojem, že než celosvětový islám, tak raději konec světa.

45 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 24. ledna 2015 v 14:44 | Reagovat

[44]: Z filosofického pohledu se ovšem dá říci, že ten radikální islám s přísnými morálními pravidly vzniká jako nějaká protiváha západní ateistické společnosti, která naopak začíná být zcela bez morálních pravidel. Západní společnost si totiž místo morálních pravidel jako nového Boha vytvořila ekonomická pravidla.
Takže ten vzestup islámu je něco jako Newtonův zákon o akci a reakci.

46 Oťas Oťas | 5. února 2015 v 12:28 | Reagovat

😀👍[1]:

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama